Beybitomm Ara sıra göğsümden su geliyordu simdi akmiyor ama sıkınca su geldigini görüyorum sütüm olmicak diye korkuyorum cok emzirmeye hazirladim kendimi yapmam gereken bisey var mi ?? Bide sezeryan olanlar var mi vereceğiniz tavsiyeler 🙄
Yel282828 Beybitomm Benimde son 2 gün çarşamba sezeryan inşallah ama sütun olup olmayacağı şuan belli olmaz canim kafanı takma asıl.stresten süt olmaz
aslikls3 Beybitomm süt gelmesi için bol bol emzirmek ve bol su içmek kesinlikle 👍🏻 Hamileyken sütüm akmıyor sütüm gelmeyecek mi diye bir şey yok benim de akmadı hamileyken ve sıkmadım da hiç. Sık sık emzir sütünün arttığını göreceksin