Doğum hikayemi yazmak bana da nasip oldu sonunda çok şükür🙏 Herkes hayırlı ramazanlar ve hayırlı doğumlar😊 nerden başlasam bilemedim evliliğimin üçüncü ayında hamile kaldım 5. Haftada kalp atışını duyduk 7. Haftaya kadar herşey normaldi sonra sabah bulantıları sürekli uyku hali yorgunluk başladı 19. Haftada cinsiyeti öğrendik kızımız olacaktı herşey güzel gidiyor derken 32 haftada bi kanama gördüm doktor erken doğum riskimin olduğunu söyledi eşimin işinden dolayı başka şehirde yaşıyoruz doğum memlekete olacaktı doktor 35ten sonra memleketine git dedi ben 37de gittim 39da kontrole gittim de doktorumun vajinumus olduğum için normal doğumu çok zor yapacağımı söyledi istersen Yarın gel sezeryana alalım dedi ben normal doğum istiyordum ve beklemek istediğımi söyledim. 40. Haftaya girdiğim gün yani 26mart Gece 3te suyum geldi su olup olmadığını anlamadım başka devamlı gelince su olduğunu emin oldum sabah 8de hastaneye gittim doktorumu bekledim o şurada ebe muayne etti açıklık yok dedi çatı muayenesinde canımdan can gitti kendimi çok kastım ebe de normal doğuramazsın dedi doktor gelince yine bakmasını normal doğum istediğimi söyledim bebeğin suyu bitmişti çatın çok dar ve vajinumus olduğun için çok zor olur dedi sonunda yine sezeryana döneriz dedi ya kendini sakatlarsın ya bebeği dedi o anda tamam dedim kısmet buymuş demekki hemen yatışım yapıldı damar yolu açıldı sonda takıldı ameliyathaneye gittiğimde Damar yolun yine açıldı hemşirenin açtığını beğenmedi anestezi doktoru😊 anestezi doktoru belime iğneyi yaptı hiç acı hissetmedim en çok iğneden korkuyorum beklediğim gibi değildi iğne yapıldıktan iki dk sonra bacaklarıma sıcaklık geldi be uyuştum tamamen ameliyat başladı sonra beni çekiştirdiklerini hissetim çok sallanıyordum o anda midem bulandı anestezi doktoruna söyledim seruma bi ilaç boşalttı geçti sonra bi kaç dk sonra bebeği çıkardılar hepsini hissetim kızımı gördüm sonra gözümü alamıyordum ondan doktor muayne ediyordu onu giydirip götürdüler ben ameliyatta kalmaya devam ettim bi yarım saat daha ameliyatım bitince odaya alındım kızım beni bekliyordu aç olduğu için ağlıyordu emzidrdim hemen sütüm gelmemişti daha ama emziriyordum sürekli 8saat sonra ayağa kalktım en zorlandığım birinci nokta buydu sanırım öldüm öldüm dirildim resmen ikincisi de sondayı takıp çıkardıklarında çok canım yandı üç gün boyunca sütüm yoktu doktor kontrolüne gittiğimizde bebeğin çok sarardığını ve sütün yoksa mama vermem gerektiğini söyledi mama verdik sütüm yavaş yavaş geldi çok şükür bebeğimin sarılığı geçti günden güne teni düzeldi doğum şekliniz ne olursa olsun ne kadar acı çekerseniz çekin sonunda yavrunuza kavuşmanız paha biçilemez bişey bir aylık olduk be yanımda uyuyor kızım rabbim isteyen herkese nasip etsin aklıma gelenleri yazdım varsa sormak istediklerinizi sorabilirsiniz hepinize hayırlı doğumlar rabbim yavrularınızı size bağışlasın 🙏💕