NazLByrmgLuu Anneler benim kızım 26 haftaya girdi bir türlü bize kendini göstermiyor her doktora gidisimde üzülerek dönüyorum üzülmemin sebebi ise bi resim alıp ölümsüzlestirmek ama inadından vermemekde ısrarlı tavsiyeleriniz varmıdır
Haticeyildiz NazLByrmgLuu ben her ultrasona girerken cikolata yiyorum kipir kipr oluyo dönüyo her yerini rahatca gorebiliyorum bunun sayesinde
Lmnkeskin NazLByrmgLuu vişne suyu içincede kendini gösteriyormuş çok kımıldıyormuş diye duydum denemekte fayda var 😌😇
Efebilal NazLByrmgLuu Ozaman kızdır kesinlikle canım ☺☺Tatlı şeyler fayda eder ama sizinki sürpriz yapmak istiyo demekki 😍😍
NazLByrmgLuu Mrvttk bizimde aynı walla her gittiğimde sevinerek gidiyorum bize sırtını dönüyor 😕😕 hic resmimiz yok düzgün
Derindeniz NazLByrmgLuu benimde 17+4 ne zaman gitsek,kollarıyla yüzünü kapatıyor😳ya da bize sırtını dönüyor.tatlı birşey yemediğim halde kıpır kıpır.doktor çok haraketli olacak diyor