İkili test hiç güvenirliği olmayan bir test boşuna üzmeyin kendinizi. Benim ilk gebeliğimde tertemiz çıktı dediler gerçekten de en düşük riskteydi fakat ense kalınlığı ölçümünde takibe aldı doktorumuz. O asıl onu riskli görüp perinatoloğa yönlendirdi orda amniyosentez ile down sendromunu öğrendik. Dediğim gibi ikili teste kalsa hiç bir şeyimiz yoktu.