Buraya yazmıştım kaç gündür düzenli düzensiz sancılarım var açılmam 1 cm bebek de kanala inmemişti 25 nisan günü dayanılmaz belden kasıklara vuran sancılarla hastaneye gittim sabah 9.20 idi düzenli sancılar vardı ama açılma felan yoktu doktor yatış dedi kabul etmedim aynı günün akşamı artık perişan eden aynı sancılarla akşam saat 09:00 da hastaneye geldim alttan muayene nst derken yatışı kabul ettim ama herşey aynıydı akşam saat 10 dan ayın 26 sına kadar olan 12 saatte kendi düzenli sancılarımı çektim sabahına açılma 1 cm dayanılmazdı ve kendi istediğim le sezaryeni kabul ettim iyiki etmişim ve iyiki böyle bir seçeceğimiz var dedim doktor ameliyathane de doktorum sancılarım var ama açılman yavaş ilerliyor demişti neyse anestezi felan derken ben pert uyandım herkes Merve iyi misin derken ben ne derim YUSUF MİRZA güzel mi demişim☺️Gerisi herşey o kadar güzel ki evladım hemen emdi sütüm de geldi 3480 doğdu 51 cm şuan yanımda uyuyorken bunları yazmak bambaşka tam 40+0 da doğum yaptım bebeğimin başı kanalda değildi ve açılma azken suni sancı seçeceğimi asla kendi fikrim Allah herkesi evladına hayırlısıyla kavuştursun sorusu olanı cevaplayabilirim 🥰