Nuriiiiii yani canım benim ilk gebeliğimde ilk ayımda cıkmıstıı ve cok dikkatliydim diken üstündeydim dışarda asla bişey tüketmedim zaten sucuk salam sosis yemiyodum az pişmiş et agzıma sürmedim yeşillikleri deli gibi yıkıyodum 2. gebeliğim şuan bunda mesela cıkmadı toxo. her şekilde ilk de olsa son aylarda olsa dikkatli olman gerekiyo bence. toxo hafife alıncak bişey değil bence ama bildiğim kadarıyla ilacı var ben kullanmadım ama bi danış doktoruna zaten böyle bişeyin cıktıysa doktorunun bilgi vermiş olması gerekir