lknurKcn Merhaba arkadaşlar bugün bebişimin kalp atışını gördük çok şükür 6+3 deyim boy olarak 6 mm dedi sizce nasıl boyu sizin bu dönemde kaç mm di?? Çok teşekkür ederim rabbim herkesin kucağını sağlıklı bebeklerle doldursun ❤
lknurKcn deletedmom55 ben dinlemedim hazırlıksız gittiğim için eşimle birlikte dinlemek istiyoruz bir daha ki gidişimizde dinleyeceğiz sadece doktor gösterdi ultrasonda 🙂