Hafize27 benimde 6 haftalik kesem dustu. Bebek yoktu icinde. Kanama adet kanamasina donecek biraz sancilanacaksin adet sancisi gibi. Yaptiklarimi bende bursan arastirip tavsiyeyle yapmistim ve rahatlamistim. Kanama oldugu icin ishal olmustum sancilar bagirsaklari baskilayinca malum. Her sanci gelmesinde ki dogum sancisi gibi dakikalik geliyor belli bi sure sonra. Ben sanci olunca klozete oturdum ve ikindim hep. Elim belimde ovdum aglayarak ovdum zor gibiydi yani psikolojik olarak da zor oluyor. 2 parca dustu once biri bi yarim saat falan sonra biri. Sonra sakince metanetlice o keseye bakip saatlerce kendimi harap etmedim. Cunki benim tup bebekle bile olmamisti ve cok sukur takip ile olmustu veren Allah yine verir dedim bastim klozetin dugmesine bi daha bakmadim arkama. Guclu oldum Allaha sigindim veren Allah yine verir dedim. Annemlere de guclu gorunmek istedim esim uyudukca agladim aglamadim degil benim yapim kimseyi uzmek istemez icime atarim malesef. Esim surekli agla acil eve gidince zorlanacaksin bak o zaman zor gelecek dedi iyiyim dedim azicik aglayarak. 40 gun lohusa evet doktor 3 ay iliski yasak dedi ama bn dinlemedim. Cunki cocugum olmuyor 3 ay korunamam dedim esime. Ama sadece esime. Herkeze doktoe 6 ay cocuk dusunmeyeceksin dedi dedik. Hemen kaynanamlar cocuk yap demesin diye olmadigini bilmiolardi cunki. 40 gun falan olunca adet gorurmussun. Dusugun 20. Gunu genelde yumurtlama olurmus arastirdim. Tam 20. Gun ovulasyon testi 1 tane vardi ikinci cizgi koyuydu o gunu degerlendirdim. Sonra ateslendim grip oldum bi daha iliskiye giremedim. Zaten olamaz 1 defalik iliskiyle dedim umursamadim. Goguslerim sizladi 34 35 gunluk lohusayken. Normalde hic sizlamaz bi test yaptim ben şok… hatta esim kizdi eski testi yollayip beni bu sekildemi uzeceksin amacin ne diye. Sonuc mu ne. Pazartesi dogdu mucizem. Rabbim yerinu doldursun insallah hayirlisiyla.yeniden dusuk riski yasadim 3 ay yattim kimseye isin ciddiyetini soylemedim annem dahil cunki hic cekemezdim strese sokacak insanlari annem dahi olsa. Herseyin hayirlisi olsun insallah hakkimizda