Kızlar 19+5 haftalık hamileyim idrar yolumda enfeksiyon olduğu için 7 gün cefaks diye bi antibiyotik içtim bittikten 3 gün sonra tekrar idrar tahlili verdim enfeksiyon çok değildi ama bakteri çok fazla vardı o sebeple bu seferde aksef diye bi ilaç yazdı doktor 3 gün kullan sabah akşam dedi dün içince çok kötü oldum ama genede içmeye devam ettim bu sabahta içtim ve sabahtan beri midem aşırı derecede bulanıyor bir kere istifra ettim ve midem de geçmeyen ağrı var artık hayattan bezdim bugün. Ne iyi gelir? Süt iyi gelir dediler içtim ama tık yok.