25+4 haftalığız iftar yaptım kalktım sanki karnımı içerden yırtmışlar gibi bi acı var karnımda sert değil yumuşak uzanıyorum biraz diniyor kalkıyorum tekrar acıyor bu durum nedir magnezyum böyle durumlarda mı veriliyor yarın doktor kontrolüm var söyleyeceğim