Ylcn Benim 9. Haftam gaz ve siskinlik disinda gayet iyim bulantim yok cok sukur sizlerde durumlar nasil
Rumeysaaa 6+3 haftalıgız 😇 arada nadir mide bulantm oluyor yorulursam bel agrısı oluyor. Arada adet sancısı gıbı bır agrı oluyor onun dısında çok şükür iyiyiz
Smaksman 7+4 uz bizdee bulantidan hic bisey yiyemiyorum yedigim an istifar bel agrim kasik agrim fazlaaa ama yarin kalp atislarini dinlicemm insallah😍😊
Gr1992 Smaksman bnde 7+1 olcaz ıns . Allahm ıznıyle duyarsn kalp atısını . 2 gundur bendede sıddetlı bel agrısı vardı bıara korktm randevum carsmba gnuydu bel agrısı yuzune yrına aldm randevumu insallah hersey yolundadır