Benimde oluyordu damla halindeyse normal ama yinede doktora söyleyin birgün temizlik yapmıştım ve ağır kaldırmıştım kahverengi akıntıdan çok geldi doktora gittik hemen hafif rahim duvarında kanamam olmuş hemen progestan verdi birdahada ağır kaldırmadım sizde dikkat edin