Htcbsyprk Kızlar merhaba 37+0 günlük hamileyim kasıklarıma ve belime ara ara sancı giriyor sızı gibi sanki adet olcakmışım gibi karnımın gerilmesi arttı ama son haftalarda bu durumları sık yaşayan var mı aranızda?
Bttll Htcbsyprk bende aynı sen gbiyim canım aynı agrılar bende de oluyor vucut kndını doguma hazırlıyor dinlenince gecıyor. Sancı aralığını kontrol et hangi sıklıkla geldıgıni
Elfsmskkkk Htcbsyprk 33+5 bizim de. Benim erken Doğum riskim var hastane de yatmam gerekiyor ama malum hastalıktan dolayı evde yatıyorum. Aynı ağrılar bende de var bacak arama kadar iniyor belime iğne batıyor sanki. Kasıklarım geriliyor sancılar giriyor. Bende korkuyorum ama aralıklarını kontrol etmeye çalışıyorum sancıların. 🤷🏻♀️
Htcbsyprk Elfsmskkkk Rabbim yardımcın olsun canım bide ilk gebelik olunca gerçek sancıları anlayamam diye korkuyor insan
Bttll Htcbsyprk oluyor canım karnımda kasılıyor sert oluyor elimle ovuyorum oyle gecıyor. Sancı gelince uzat ayaklarını dinlen. Dedıgım gbı sıklığını takip etmeyi de unutma yalancı sancı olunca dinlenince gecıyor. Gercek sancı da dinlenince gecmıyormus ve sancı şiddetlenerek artıyormus
Elfsmskkkk Bttll ben sürekli yatıyorum ama bugün gün boyu dinlenmeme rağmen geçmedi 🤷🏻♀️ Biraz araya girdim ama 🥰
Bttll Elfsmskkkk senin haftan da erken mis ben de 33 haftalık Ken erken dogum riskı ile hastane kalmıstım o haftadan beri bu yalancı sancılarım var 37 haftalık oldum. Dikkat et canım bol dinlen