eminee0707 canm 34 te doğum yaptm bnmbebeğim 4 gün kaldı küvezde.sütüm gelmedi bi damla bile gönderemedm sezeryanlı halimle her işi yaptm ağladım günlerce.anneliğimi lohusalğmı yaşayamadm 20/ günlük bebeğm mama vermek zorundaym sütüm var ama zor emio zaten pskolojim çökmüş durumda eşim beni delirtio tek bakıorm bebeğe.eşim hep moralmi bozup aglatıo.ayrılmayı düşnüorm eşim yüzünden bebeği emziremiom:(