Merhaba kızlar okadar doluyim ki kendimi okadar yanliz hissediyorum ki onun için buraya yazmak istedim, 4 gün önce 31 haftalık doğum yaptım hersey bi anda gelişti neye uğradığımi şaşırdım hala şoku atamadım oglusum yanımda yok kuvezde hergun sütümü gönderiyorum dun iyiydi ama bugün sindirim yapamadığını söylediler okadar cok korkuyorum ki yavrumu 2 kere gördüm çok özledim içim oturup yatmaya el vermiyor keyif alamıyorum iyilesemiyorum yavrum gözümün önünden gitmiyor kokusunu merak ediyorum nezaman gelicek nezaman alicam onu ordan bilmiyorum 😔 Allahim kimsenin kucağını boş bırakmasın Rabbım herkesin bebeğini sağlıkla kavuştursun ogluma dua edin olurmu Yamaçım biran önce iyileşsin gelsin onsuz nefes almak çok zor 😔