brcaky Kızlar merhaba, haberlerde görmedim ancak twitterda söylenti var 1 mayısı haftasonuyla birleştirip 3 günlük sokağa çıkma yasağı gelebilirmiş. Siz yine ne olur ne olmaz önleminizi alın diye haber vermek istedim🙏🏻
bilaloguzunannesi brcaky çok bunaldım valla sokağa çıkma yasağından su siparişi vericez her kapalı dışarı çıksan ceza yazıyorlar çıksak bile su alabilecek hicbir yer yok bir an önce bitsin şu hastalık herseyi internetten alıyoruz maske veriyoruz diyorlar e devlete başvuru yaptık hic gelmedi maske
brcaky ozgeyns sahile evim 100 metre hayal kuruyodum hamileyken böyle spor yapcam şöyle yürücem diye şimdi salon-mutfak arası oldu hayallerim😂
BuseYener48 ozgeyns Valla ben maske takıp hiç bir yere dokunmadan site içerisinde yürüyorum hatta polis devriye geziyor gördü ama bi şey demedi sanırım göbeğimden hamile olduğumu anladı 😅 Evde bacaklarım ödem oluyor yürümezsem çünkü ben ilk aydan beri hergün düzenli olarak yürüyüş yaptım vücut oturmaya alışkın değil 😅
Cocuklarim bilaloguzunannesi canım bizler devletin personel esleriyiz bize herşey yasak bilmiyor musun? Bize birşey verilmez eşlerimiz kazanıyor paramızla da alamıyoruz ya
ozgeyns bilaloguzunannesi al canım benden de o kadar ciddi anlam da psikolojim bozuldu ağlayasım geliyor artık durup durup birseyler almak istiyorum ama internetten degıl bakarak almak istiyorum her yer kapalı dedıgın gibi😞
brcaky bilaloguzunannesi allahtan su satan yerler açık kocaelide ama maskeleri çok ince bence boşuna beklemeyin yeteneğiniz varsa kendiniz yapın ya da hastaneden 2 tane isteyin gittiğinizde
Ayse_58 bilaloguzunannesi bilaloguzunannesi yasağın geleceğini pazartesiden söylediler suyunuzu market alışverişinizi çıkıp yapabilirdiniz ayrıca yasağın ilk iki günü marketler 9dan 2 ye kadar açıktı neyin şikayetini yapıyosunuz anlamadım yani hepimiz bunaldık ama laf olsun diye yorum yapmayın
daisybebek brcaky Bende doğa ile içiçe oturuyorum aynısını ben dedim Bol yürüyüş formda kalcam felan ama otur otur şiştim 🤣
Imfromlastnight brcaky off avm de çalışıyorum. Umarım açılmaz. Elini pos cihazına sürmek istemiyorlar ama alışveriş diye ölen insanlarla uğraşıyoruz. Hala kıyafetleri yere atan insanlar var. Kimse saygı duymuyor. Ama kendileri yapmadığı hijyeni bekliyorlar:(
gulkara88 Olumlu düşünelim arkadaşlar, tüm bu önlemler herşeyin daha iyi olması için. İnşallah Allah’ın izni ile şu dönemi atlatıp sokaklarda özgürce dolanabileceğimiz günlere az kaldı, öyle inanıyorum inanmak istiyorum 🌸
brcaky gulkara88 ah inşallah dediğin gibi olur en azından şöyle yaz aylarında bebeklerimizle hava almaya rahat rahat çıksak mesela ne güzel olur😍🙏🏻
brcaky Deletesmom095 benimde öyle oldu yarın sağlık ocağına gidip, perşembe hastaneye gidiyim dedim değişik aktiviteler yaratmak lazım😂
brcaky ozgeyns ay yok ya ben hiç cesaret edemiyorum herşey alt alta üst üste olcak evde bunalan herkes doğal olarak gidecek bence yayılması çok olası bu durumda