Dzeyy Kızlar steteskop kullanan varmı bebişin kalp atışlarını dinlemek için falan kullandınız mı hiç birde kullananlar kaçıncı haftada kullandınız
dilekgi123 Dzeyy ben 19 haftamda denemistim duyamamistim elimle pit pit kalbini hissetmistim normalde olmaz yönu öyle gelmisti dinliyim dedim ama yapamadim herhalde hic bir sey duyamamistim
mysweetbaby Dzeyy duyulmuyor yaa yalan o bence bende bir yerden okuyup denedim ama cık. 22 haftadayım son haftalarda duyuluyordur belki bilemem.ama sağlık ocağında değişik bir alet tutup dinlettiler onda duyuldu anca