Erken Benim de dünden beri ara ara vajinamda agrı oluyor 13 haftalığım. Yarın doktoruma sorcam endişelendim biraz
Erken Rukiye58 inşallah. Enfeksiyon olabilir mi diye düşündüm de . Sürekli olmuyor ama oldu mu da acayip agrı saplanıyor anlık da olsa
haticedrn korkulacak bişey değil o haftalarda zonklama şeklinde bende de oluyordu rahim büyüdüğün için olduğunu söylemişti doktorum sonra düzeldi.
Rukiye58 haticedrn inşalalh öyledir sanki oraya yerleşiyor ve ağrı oluyor çok fena hemde yürürken bile zorlanıyorum öyle olunca
haticedrn yine doktorunuza danışın ama aynı durumu. yaşadım bende hamilelik geçiren arkadaşlarıma sormuştum doktorada danışmıştım çok normal telaşlanmayın:)