Kızlar merhaba hayırlı akşamlar. Geçen hafta doktorum decavit verdi fakat aşırı mide bulantısı ara ara kusma ve aşırı kötü halsizlik var. Acaba bu ilaç yapıyor olabilirmi yoksa hamileliktenmi? Kullananlar varmı acaba benim gibi olup sonradan bırakan?