Semayil Kızlar merhaba ben 11+5 son 3 gündür karnımda nerde olduğunu hareketlerini hafif hafif hissediyorum ilk gebeliğim sizde durumlar nedir
Gizemito Semayil Nasıl yani 🙄🙄🙄 Ben 15 haftanın içindeyim daha bu zamana kadar göbeğimin çıkması dışında hiçbir şey hissedemedim ilk gebeliğim benimde 🤔 Maşallah hissediyorsanız ne deyim 🤭
deletedmom126 Gizemito bende 15 haftalık hamileyim benimde ilk gebeligim ve benimde göbüşüm çıktı ve bende senin gibi aynı tepkiyi verdim bizdemi bi sorun var acaba hissetmiyoruz 😒
Gizemito Zynp01 Böyle şeyleri okuyunca içim bir sıkılmıyor değil ama tecrübeler anne adaylarından duyduğum kadarıyla 20 li haftalarda anca hissedilebiliyormuş ya da 17 18. haftalar. 11. haftada ben hiç duymamıştım hisseden 🤭 Bizde mi gariplik var acaba 🤔
zeyzey95 Hareket değildir o imkansız. Ben 12 haftalığım ultrason da bebek hiç durmadı çok hareketliydi ama hiç bişey hissetmiyorum yani
MinnakLiva zeyzey95 aynen benimkide o haftalarda ultrasonda at binmiş gibi tepiniyodu bende tık yok 😁
Firfir90 Semayil ben de 13 de doktoruma sordum cok hafif kelebek ucar gbı olabilir demişti ki aynı öyle oluyordu:)
Spyn Semayil bende 11+3üm ben de hissediyorum ara sıra ufak ufak hatta post açmıştım burda imkansız dediler ama bence mümkün hala arada hissediyorum ☺️☺️
RuzgarsMommy 17 18 haftalara gelip gerçek hareketlerini hissedince şimdi ki nin hareket olmadığını anlicaksin :)
Sema-cetin68 Ben 16. haftamdayım ama hissetmiyorum hala 🤷♀️ sen hissediyorsan iyi tabi ama emin olamadım açıkçası bağırsak hareketleri gaz falan olabilir 🙂
Kubrabalik O haftalarda bağırsak hareketleri oluyormuş benim 2. Gebeliğim olduğu halde 15 ile 20 hafta arası seğirme gibi hisettim 3 haftadır hareketlerini hissediyorum 1 haftadır bazen dışardan bile belli oluyor bu arada yarın 24 haftalık olucam
Emk5341 O haftada mümkün değil. Fasulye tanesi kadar olur en fazla. Onun ne hareketi olacak ki hissedeceksiniz? Bağırsak hareketleridir o. Ben de o haftalarda hissediyorum sanmıştım ama asıl hareketi hissedince onların gaz olduğunu çok iyi anlayacaksınız.