Merhabalar 17+4 günlük hamileyim. Cumartesi doktora gittik ve rahim ağzın kısalmış karından net anlaşılmaz ama o kısalığı görebiliyorum,şu an için risk görünmüyor ama bir sürprizle karşılaşmamak için tedbiri alalım dedi. Ölçümde 27-28 mm civarı çıktı. Haftaya vajinal ultrasonla bakacak. Progrstana başladı. Ben onları duyunca soramadım ama sonra eşim video çekmişti oradan baktığımda bebeğimin başı rahim ağzının olduğu tarafta. Ve ultrasonla bakarken vajinanın hemen üst tarafında kasıkta duruyodu. Bu şekilde olanlar var mı ? İnternetten baktığımda o şekilde durması doğum pozisyonu falan diyolar kafam karıştı iyice😥