Aysen2709 Sezeryandan sonra iç çamaşır ve gecelik pijama nasıl olmalı ben normal olcam diye herseyimi aldım ama şimdi sezeryan dediler 🤷♀️
Snmdnz Aysen2709 ben hasta bezi kullanmistim kilot giymedim emzirme sutyeni ve atlet birde pijama takimi almistim daha rahat oluyor 15 gun sonra gene sezeeyan olucam ayni sekil yapcam canm
Syh42 Aysen2709 pijama değil de. Sezeryanda gecelik iyi oluyor. Rahat bol bir gecelik al. Sürekli wc ye gideceksin. Bezini peşini değiştireceksin. Gecelik rahat oluyor 😉
Pelo_00 Aysen2709 ben emzirme atleti lohusa kilodu lohusa geceliği ve pijaması götürdüm. Hastanede ilk gün gecelik giydim daha rahat oldu önce hasta bezi veriyorlar hastaneden sonrasında ise depend götürmüştüm yanımda onu kullandım. Birde yanınıza mutlaka kalın hırka ve çorap götürün ameliyattan sonra çok üşünüyor.
89Kbr Lavabo ihtiyacı için pijama Aşağı indir yukarı çek zorlar mı bilemiyorum ben gecelikte koydum yanıma topla etekleri gir lavaboya diye düşünüyorum 🤔
zumra2020 89Kbr ay onu bende düşünüp bugün bi gecelik siparişi verdim Insallah güzeldir de giyerim doğumda
EzgiCan_ Gecelik her zaman daha iyidir rahat ve kolay olur bende 2 gecelik aldım(pentiden çok güzel ve indirimde), bir de nolur nolmaz diye pijama takımı bakıyorum.
Dunyam28 Ben de sezeryan olacağım bu sebeple hastane için iki tane gecelik aldım, evde giymek için önü düğmeli rahat sortlu pijama takimi aldım:)