Belmaaa belden asagi uyusturup.sezeryan yapiyolarya adını bilmiyorum prenses dogum diyolar asla tavsiye edilmeyen bsy daha 1 ay once kardesimjn karisi dogum yapti sezeryan oldu bende yanindaydim doktora ozellikle ben komple bayiltilmak istiyorum dedi ameliyathanede israrla belden asagi yapalim bebegini gorursun falan denilmis hayr istemiyorum dogumdan sonrada gorurum ne diye riske atayim kendimi demis riskleri var ama herkeste olacak diye bsy yok demis acik acik riskli oldugunu kendileride biliyo komple uyutuldu ayni gun kendi kendine yavas yavas yurumeye basladi hemsire demis belden asagi olanlarin tedavisi farkli onlar daha riskli hersey yiyemezler hemen yuruyemezler falan diye ve ben belden asagi olmustum mecburi olmustu yoksa asla istemiyordum doktorum geldi narkoz etkisi gecince ayaklarimi gidikladi elledi hissediyomusun falan diye sorular sordu herkese kotu bsy olacak diye bsy yok tabi ama ya olursa neden o riske girelimki ben kimseye tavsiye etmem