Merhabalar . 32+1 haftalık hamıleyım ve erken doğum olabılır sancılarım oldugu ıcın carsamba günü hastaneye yatırdı doktor 1 gece kaldım , suyum bıraz azalmıştı.. ve 2 gündür falan bebegım fazla hareket etmıyo , karnım çok sert oluyo .. normalde çok hareketli bı bebekti , bu normal mı sizce