Şekerle alakalı sorununuz yoksa yada kilo alımınız gereğinden fazla değilse neden kendinizi 1 taneyle 1 kaşıkla geçiştiriyorsunuz ki ben 32 haftalık hamileyim doktoruma bana canın ne istiyorsa ye kendini ve çocuğunu mahrum bırakma tabii sağlıklı şeylerden o yüzden ne kadar istiyorsanız yiyin bence kendinizi kısmayın.