Esrakhraman iremkara benimde tam 21.haftamda vardı boğazıma kadar yaniyodum yediklerimden olduğunu düşünüyorum bide dikkat ettim hep demir ilacı sonrası yanmaya başlıyo kullaniyomusunuz sizde kan ilaci?
Cerenn06 iremkara En başından beri mide yanması çekiyorum dr. Rennie duo verdi kullanınca rahatlıyorum ama kesin çözüm değil bi ara azalmıştı şimdi 20. Haftamdayım yine yanıyor ☹️ Özellikle yağlı ve çikolata yiyince yanıyor iki yudum soğuk süt iyi geliyor
iremkara Esrakhraman decavit içiyorum birde şurup var ama ikisini bir içemiyorum sadece decaviti içiyorum
Esrakhraman iremkara decaviti bende içiyorum belki ondan belki yemeklerdendir ama ilk bende o haftada oldu şimdi hala oluyo 24 haftaligim
Buketcaliskan35 Geç yiyip yatarsak oluyor , ya da çok salçalı yağlı baharatlı yiyecekler yiyince artıyor . Bende çok cekiyorum. Soguk maden suyu içince rahatlıyorum.