Ben badem yağı kullanıyordum o bitti Beyaz vazelin kullanmaya başladım o daha nemli tutuyor ama benim çatlaklarım oluştu malesef ben bunu düzensiz kullanmama ve genetik olarak düşünüyorum zaten ben hamilelikten önce kilo alıp vermekten bel kısmımda çatlaklar vardı o yüzden çatlak oluşmasına şaşırmadım 😂
birde lierac diye bi krem var onu çok övenler var onu araştır bir istersen