Merhaba güzel insanlar doğum hikayelerini okuyup okuyup ağlayanlar olarak bende yazmak istedim hemde hatiram olsun… 22 nisan da 40 haftamız doluyordu fakat biz ilk günden beri 23 nisana odaklandık 100. Yıl çocuğu olsun istedik miniğimizi.. ve 23 nisan sabah 9 da hacettepe hastanesine zor attık kendimizi gece 3 de başlayan sancılar 3 dk düşmüştü ve nasıl mutlu olmuştum doğum yaklaştı sancım süresi azaldı diye duş alip çıkacaktık ki yere düşen leke bizi bizden aldı kaka gibi uzunca bir parca… neyse gittik hastaneye aldılar beni içeri baktılar acılma 1cm 😳 ve sancı 160 hiç olmuyor 155 lerde ama ben ölüyorum ki 9 ay boyunca ihh demeden hamilelik geçirdim 37. Haftaya kadar çalıştım her işimi kendim yaptım neredeyse tabi eşinden allah binlere razı olsun 🙏❤ doktorum çati muayenesi yaptı dedi seni artık göndermeyelim 40+1 sin dahada bekletmeye gerek yok bugün rahmine 4 saatte bir ilaç verelim o seni acar açmazsa sabah sezeryan olursun dedi pekala dedim. Ailemin haberi yok tabi hastanede olduğumdan(corana🤦♀️) eşim ve onun ailesi biliyordu sadece onlar bizdeydi çünkü 9 dan gece 3 e kadar sadece 3 cm açıklık olmuş ve o sancılar yalancı sancı nstde çıkmıyor sabah 7 de bir doz daha verir olmazsa öğlene sezeryan yaparız dediler lütfen sabah vermeyin beni sabah direk sezeryan a alın diye yalvarıyorum çünkü açılma yok moralim çok bozuldu çok üzüldüm.. eşim hastanede yalnız o ayrı bir üzüntü derken 3 15 de acayip bir ağrı geldi yine ve her seferinde şiddeti artan ama nst en en fazla 157 çıkıyor dahası yok a dediler 5 olmuş açıklık sonra aaa tam açıldı sedye getirin falan derken 03.32 de miniğim pit diye doğuverdi ve bütün ağrılar bitti doktor telefonla konuşuyordu annesi sahura kalkmış dedim resmimizi çeker misin dedi elbette 7 8 tanede resim çekti dedi eşinin numarası ne söyledim hemen whatsapdan gönderdi yavrum heyecandan 😷 maske falan takmadan hastane içine koşmuş güvenlik bile maske sormayı unuttu bana diye direk doğumhaneye gelmiş.. saat 4.20 ye kadar da dikişler eşiği faldan derken odama çıktık ipegimi kucağıma aldım ve ailemde hiç bilmedi çektiğim sancılar yoksa anneler dayanamaz gelseler gelemezler yaş yasağı da var. Neyse allahtan görüntülü konuşmalar var da herşey halloluyor. Bu arada 23 nisan olmadı diye üzülürken günlerden cuma ve ramazanın ilk sahur gecesi olduğunu hatırladım ve şükrettim 🙏🙏🙏