Ftmcnytarya 21 nisanda doğum yaptım yamaç koyacaktık ama eşimin ailesi istemedi yeni isim de bulamıyorum isim önerilerinizi bekliyorum.
iremgun Ftmcnytarya niye ne güzel isimmiş aslında. Oğluşumuz olsaydı Agah koyacaktık. Belki beğenirsiniz fikir olsun.
Kadiss Ftmcnytarya hayırlı ugurlu olsun Allah analı babalı buyutsun benim oglumun adı da Yusuf Eymen olacak 🤗yamac cok guzel Bı ısım bu arada anne babası sizsiniz sonucta istedıgınızı koymakta ozgursunuz
Ftmcnytarya iremgun gel de anlat insanlara sen o kadar acı Çek çocuk doğur ad koyulacak olunca laf etsinler
Ftmcnytarya Tuselizya35 bende baskalarında duysam hangi devirde kaldık derdim ama öyle olmuyormuş malesef
Hnifeatr Bende 7 aylik hamileyim oğlum olucak Allah nasip ederse aras bulut koyucam (: Allah anali babalı büyütsün
Tuselizya35 Ftmcnytarya herşey sizin elinizde ne yaşıyorsunuz bilmiyorum ama böyle bir şeye 3.şahısların karışmasına keisnlikle tahammül edemiyorum senin çocuğun ya sevdiğin adam ve senin çocuğun kayinvaliden yapmadı çocuğu sonuçta
Sultanmd öncelikle Allah bağışlasın🤲🏻 Bende haziran sonu erkek annesi olucam inşallah☺️ İsim olarak Robin ve Doruk arasında kaldık, size de fikir olur belki😊
Ballilokmatatlisikizim Sultanmd yamaç’ı istemeyen bunları da istemez bence hangi devirdeyiz bilmiyorum 🤷♀️ çok üzülüyorum böyle durumlarda. Ne anneliğin heyecanı tadı mutluluğu yaşanır ne bişey böyle insanlarla. Allah akıl fikir versin inşallah
Ipek33 Kısmetse Agustosta da benim oğlum olacak adını Çınar koyacam fikir olsun sana da herkes hayırlısıyla bebeğini kucağına alsın inşallah🙏🏻
Tuba_41 Ftmcnytarya Su karışan aileleri hiç anlamıyorum çocuk sizin aslında sizin karar vermeniz lazım çokta güzelmiş o isim bence onu istiyorsanız onu koyun tabi ki siz bilirsiniz . Benim de oğlum olucak poyraz koyacağız belki bu da fikir olur 🙏🏻
uzaymerihgunes Ftmcnytarya yamaç ismi aslında çok güzelmiş benim oğullarımın isimleri uzay ve merih…Onur,Emir,Eren,Meriç,Koray,Umut öneri olsun🥰
zeyzey95 Ftmcnytarya eşiniz kabul ettikten sonra ailesine ne oluyor ki. Benim eşim olsa gider çıkartır kimliğini yani kime ne.