Hayırlı günler bayanlar bn 20+3 günlük hamıleyım ılk gebelıgım 4 yıl sonra nasıp ettı rabbım normal Doğum istıyorum korkuyorum acıkcasıda bır kaç yerden ve bır kaç kısıden duydum normal Doğumda iç dış dikişi varmıs nasıl bırsey hıssedıyormusnz acaba cevaplarsanız sevınırım sımdıden tesekkur ederım 🙏🏻