Marly21 doktora gidip görünün haftanız tedavi için uygun . İlk üç ay ve son 3 ay işlem yapılmıyor acil durum olmadığı sürece 2. Trimester de işlem yapılır gerekiyorsa sıkıntı yapmayın düşünün ben antibiyotik kullandım ve dişim çekildi zaten dişçiye gittiğiniz de kadın doğumcunuzdan onaylı bir kağıt olmadan kafasına göre hiç bir işlem yapmıyor