Kızlar mart başında gittim en son Bursa şehir hastanesi ne ama bu virüs olayından randevuda alamıyorum bikeresinde randevu alınmadığını okumuştum Burda nasıl yapıcaz bilen var mı. Bayadır gidemiyorum bir yanım gidip görmek istiyor bir yanım gitmemek en iyisi diyor bilemiyorum