Melk111 Mrb arkadaşlar bu 2 gündür vajinamdan 4 parmak yukarısında ağrı var yürüdüğüm zaman daha çok ağrı yapiyo 17+5 haftalığız ve ilk gebeliğim doktor kontrolümde 8 mayısta acaba bi bilgisi olan varmi
Yrnkrm Melk111 normal canım ama çok şiddetli ve kasılma şeklindeyse doktorunla bi görüş derim ama ara ara rahim genişledikçe ağrı olması normal
Gizemkayax Melk111 merhaba bende 14 +2 deyim bugn suan vajinamın üstünde agrı sızlama var sanki adet agrısı gibi bende cok tedirginim normal mi bilmiyorum 😔senin nasıl agrı