Allah herkese nasip etsin öncelikle ❤️ Teyzeleri merhabaaaa 😊 biz çok uzun uzun yollardan geldik. Normal doğumla 😊 hemen başlayayım anlatmaya kızlar gece sancılarım başlamıştı 40+4 olmuştuk artık ve gelmeye niyeti yoktu. 2 gün önceki çatı muaynesi yapılmıştı ve kanama başlamıştı bende çatı muaynesiden sanıyordum. Taki çoğalıp sancılarım gelene kadar doktoru aradım gelmen gerekiyor dedi hemen atladık gittik. Çatı muaynesi yapıldı açılmam 2 cm olmuş ve sancılar 60 arası gidiyordu. Yatışım yapıldı ve açılmam devam etmesi beklendi. Gece saat 2 de hastanedeydik bu Arada. Zaman geçtikçe ağrılarım daha da artmaya başladı artık canım yanıyordu sabah 6 gibi geldi doktorum baktı 5 cm olmuş açılmam 8-9 a kadar beklicez dediler ama bende bir sancı dayanamıyorumlar sezeryana alınlar tabi doktorum 5 cm açılmış daha alır mı sezeryana neyse saat 11 oldu 7 cm açıklık ebe 10 cm olana kadar beklicez dedi tabi ben cıldırdım rahim ağzı yumuşadığı icin ağrılar daha sert geliyor ve dayanamıyordum saat 1 oldu doktorum geldi 7-8 cm açıklık dedi, dedim yoruldum ben artık bunu alın sezeryanla nst ve serum verdiler serumda güçlendirici varmış ben ve bebeğim çok yorulduğumuz için güçümüz kalmadı. Serumu yedim ağrım kesildi 😁 doğuma alacaklar beni sancım yok 😁 neyse doğumhaneye cıktım ebe diyor nerde sancılar noldu sana 😁 dedim gitti neyse doktorum geldi suni verelim yavaştan dedi suniyi taktı doğumu başlattı. Benim bebeğimin kordonu çok kısa olduğu icin öyle 3-4 ıkınmada cıkmadı yani 7-8 belki daha fazla ıkınmada geldi. Çektiğim bütün acılar bebeğimi görünce geçti gitti 😊 allah bütün doğumu olanlara kolaylık versin allah yardımcınız olsun 🙏 bişey sormak isterseniz yardımcı olurum 😊