Arkadaşlar midem ağzımda sanki dünyayı yemiş gibi hissediyorum ve 1 haftadır yaklaşık zorla yiyorum ve yediğimi çıkarıyorum Canım hiç birşey istemiyorum ve düşüncesi bile mide imi bulandırıyor Öner’iniz var mı ne yapmalıyım ve dün acillik oldum bişey yemediğim için çıkaramadım da ve bitap düştüm bulantıdan