Alyadua17 Merhaba hanımlar hayırlı ramazanlar 10 haftalık hamileyim ve çok ağrım var ayağıma vuruyor fıtık var belim de sıcak su torbasida zarar li dedi Dr bel fıtığı olup hamilelikte sknti çekmeyen oldu mu ne yapmam lzm benim yardımcı olursanız sevinirim
minnakfasulyecim Alyadua17 Bin kere şükür ediyorum benim de bel fıtığım var 28 haftalık oldum daha hiç zorlamadı beni ama korkuyorum son haftalara doğru ortaya çıkar diye😬 bol bol uzanıcaksın kuzum bişey kaldırırken veya eğilirken çömel öyle işini yap başka çaresi var mı bilmiyorum
Esrayldz Alyadua17 Vallahi 39. haftamdayım canım hiçbir çözüm bulamadık fizik tedaviye gönderdi beyin cerrahim hamileliğimin ortalarında artık dayanamıyordum parol falan zerre zaten fayda etmedi fizik tedavide yasak hamilelere uygulanması dedi yarın doğuma gideceğim hala aynı ağrı Allahım yardımcın olsun😕🙏
Esrayldz Alyadua17 10 senedir var bende hamile kalmadan önce fizik tedavi görmüştüm iyi gelmişti ara ara ağarıyordu ama hamilelikte başından sonuna tuttu geçmedi çok zor çekmeyen bilemez gerçekten
Alyadua17 Esrayldz artık açıdan ağlıyorum serum yedim.kac tane banamisin demedi ne yapcm blmiorm böyle 9 ay geçmez :(
Esrayldz Alyadua17 Geçiyor canım geçiyor bana serum falan hiçbirşey yapamadan kaç defa geri gönderdiler bir süre sonra o acıya alışıyor bünye galiba bende çok ağladımm ama yapacak hiçbirşey yok birde ben 32. haftaya kadar çalıştım sürekli hareket halindeydim sende olabildiğince kilo almamaya çalış en büyük düşmanı kilo fıtığın