Babyveannesi Kızlare bebişleriniz için hm den bişeyler aldınızmı ben beden tablosuna baktım ama pek bişey anlamadım yenidoğan ve 3-6 ay almak istiyodum kaç beden aldınız acaba
MinnakLiva Babyveannesi hm ve zara kalıpları küçük ben yeğenime dünyanın alışverişini yaptım 1 sene yeter bunlar dedim 4 ay giymiş
ozlemikka Babyveannesi ben aldim yenidogan ve 3-6 ay 9 ay. bence standart bedeni ve kalitesi cok iyi.
Fuliaa90 Bir arkadaşım bazı ürünlerinden pek memnun kalmamış bende o nedenle vazgeçtim ama belki alıp memnun olan vardır en azından hangi ürünler iyi söyleyebilirler
Babyveannesi Fuliaa90 olabilir canım ben genel olarak baktımda çok güzel şeyler var yorumlarda olumlu sadece hangi bedeni seçeceğimi bilemedim
Degisken Ben yenidoğan için değil büyük kızım için alışveriş yapıyorum. Hm ve zara kalıp olarak küçük. Hm den yenidoğanı az alın ilk ay giydirirsiniz sonra 3 aya geçersiniz.hm nin 3 ayı lcw nın yenidoğanı gibi.
Senna44 Ben bütün ürünlerini ordan aldım 62 cm 2-4 aylık oluyor H&M de beden BÖyle gidiyor yeni doğanı çok küçük diye genelde hep 2-4 aldım
Senna44 Babyveannesi yani 2-4 için evet ..50 cm alırsanız 1 ay bile giyemez en azından bi kaç ay giysin aldıklarımızı diye düşündüm bide ben yeni doğan için e bebekten daha uygun şeyler aldım sonrasında HM leri giydireyim diye 😍
Babyveannesi TAkilicci valla hepside beden olarak yenidoğana uygun duruyo güle güle kullanın 50cm küçük değil demekki yeni doğan için
Cansuyildirim Bende 2 tane 0 aylık yazan zıbın almıştım ama sanırım prematüre bebeklere anca olur, hastane çıkışımız bile onun iki katı büyüklüğünde. Yani kesinlikle bedenleri kücük
Beyzax0 Ben aldıklarimi 56 ve 62 cm aldim kalıplarida normal kücuk degil bence 56 1-2 aylik 62 de 2-4 aylık oluyo
ozgeyns Beyzax0 ya bunlar cok guzel ama bende sanırım butun ıhtıyaclarımı hm Zara e bebekten yapıcam cinsiyetimiz netleşsin