Za123 Merhaba arkadaşlar 36+4 haftadayım bir kaç günden beri hareketlerinde azlık varmış gibi hissediyorum normal mi bu durum İnternette büyüdüğü için azlık olabilir yazıyordu sizde durumlar nasıl