Ondanda memnundum 19yaşındqyım gerçekten yaşıma inip empati kurarak konuştu benimle mesajlarıma da anında cevap veriyordu sorularıma ama kafamdaki sorularımı sormak için vakit olmuyoru muayene etmesi 5 dakika hemen çıkıyorduk o yüzden değiştirdim seher hanımda bu en az yirmi dakika içerde kalıyorum her detayıyla ince ince ilgileniyor her muayenede