Askresi Merhaba kızlar NTS ye ücret ne kadar ödediniz ve kaçıncı haftada girdiniz bilgisi olan yazabilir mi ? 🌸😊
Firdevs1 Askresi ben baya erkenden girdim nst ye 28. haftamdan beri giriyorum. ama normalde 34 den sonra giriliyor diye biliyorum. 20 tl ödüyoruz bi sonraki nst de para almıyorlar