gulcingulcin Nst hakkında hiçbir bilgim yok.32.haftadan itibaren bakılıyor diye duymuştum.32.haftada nst de sancı çıkması mı gerekiyor çıkmaması mı gerekiyor acaba ☺️
Mutlu10 gulcingulcin Bebeğin kalp atışına ve sancına bakıyorlar canım eğer doğumun yaklasmissa kalp atislari azsa doğuma alıyorlar veya sancın varsa dogum zamaniysa doguma aliyolar yoksa ilaç veriyolar 🌸
ilkbahar gulcingulcin belli olmuyo kişiye göre değişiyo ben ilk 28+5te girdim artık her geldiğinde yapılcak dedi 😃
Mutlu10 Mutlu10 sancinin cikmamasi lazım çıkarsa ciğer gelistirici ınne yapılır birde turuncu hap verilir
Arzuarzu Haftan daha erken sancı çıkmaması lazım , ben ilk 34 de girdim 80 90 dı sancım hastanede yattım ciğer geliştirici falan vuruldum
gulcingulcin Arzuarzu Şuan 30 haftalığım.32.haftasa kontrole gideceğim kesin yapılır mı nst.Yoksa bir sorun görürse mi nst ye bağlıyorlar
ilkbahar gulcingulcin yo bi sıkıntı yoktu 🙂 ama bebek bir buçuk iki hafta önde ultrasona göre belki onun etkisi vardır..