bnnz Merhaba GüzelAnneler 💕 2 aylık Gebeyim ama doktor ve hastane konusunda deneyimlerinize ihtiyacim var. Kocaeli Cihan hastanesinde dogum yapan var mı deneyimlerini ücret hakkında bilgilerinizi paylasir misiniz? Veya kocaeli de onerebilceginiz hastane ve doktor.
_zehra_ bnnz evet o elti benim 😁 cuma günü sezaryen ile doğum yaptım cihanda. Gayet guzel di herşey. Hastaneden yana bi sıkıntımız olmadı. Hemşireler de ilgiliydi, her sorunumuzla güzelce ilgilendiler. Merak ettiğin bişey varsa cevaplayabilirim
nsrnbbn bnnz cihan hastanesinde ahmet.dogruze gittim 7 ay bana surekli kilo aliyosun yeme yeme dedikçe ben yemedim bebegim beslenemedi iki hafta gelisim geriligi olusdu daha sonra memjun kalmadim konak hastanesinde erkan türköze gidiyorum suan cok memnunum 🤲 konak hastanesi dogum fiyati nekadar bilmiyorum ama belki bilgisi olan bayanlar vardır
Sevendays bnnz ben golcuk medar ahmet coskana gidiyorum cok memnunum medicale gittik ilk hic memnun kalmadım kisiye kisiye degisir tabi
Yasemin00 Bende izmit kadın dogum ve çocuk saglıgı merkezine gidiyorum benim dogumumda cihanda olucak anlaşması orayla doktorumum ayrıca eltimde çok güzel ilgilendiler dedi benle
bnnz _zehra_ Doktorunuz kimdi acaba :) ben Mehmet atamana gidiyorum erken diye dogum ucretini sormadım 😊 cevremde giden kimse yok teşekkür ederim bilgi verdiginiz icin🙏🏻 bi de siz mi sezeryan istediniz durum mu oyle gelisti
selin4141 Cihan hastananesinde muane ücreti ne kadar acaba ? Hiç aklıma gelmedi açıkçası bende eski adıyla aile konak şimdiki adıyla Medar hastahanesine gidiyorum 3800 doğum ücreti sanirim
Eliffycl selin4141 bende medara gidiyorum 1 ay önceki kontrolümde sormuşTum normalde sezeryanda 2600 epidural olursa +500 denmişti. Yanlış duymuş olabilir misin canım
selin4141 Eliffycl doğrudur canım inan o kadar yere sordum oyuzden karışmış olabilir 🙏 sen hangi doktora gidiyorsun
morsunbul95 Elif-41 merhaba bende geçen ay oraya gittim Mine hnm muayene oldum. Ama pek soğuk geldi bana acaba siz hangi Dr gidiyorsunuz yada Medar da önerdiğiniz Dr varmi
_zehra_ bnnz bende mehmet muezzinoglu ’na gidiyordum canım ama Mehmet Ataman a da bi öncekinde gitmiştim ıyi ve eğlenceli bi doktordur . Doğum ücreti 3000. Zam gelecekti nisanda ama bu korona sonrası yönetim yapmamaya karar vermiş. Zorunlu sezaryen oldum damar direncinden dolayi
nsrnbbn Yasemin00 bilseydim başta degistirrim bebegim gelisirdi, ama allah buyuk diyorum belki boylesi nasipmiş🤲
selin4141 Eliffycl Memnun musun ? Bir de Emel Biliciyi duydun mu önerir misin bende ona gidiyorum suanlik memnunum yinede sormak istedim
Eliffycl selin4141 duydum ama hiç bi bilgim yok şimdi ne desem yalan olur, rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🥰🥰💙