Hanımlarr bende doğum yaptım çok şükür 😍 39+0 ile 39+1 arasında saat 23.55 de 😃 doğum sürecim uzun oldu hanımlar 38+6 gece saat 02.00 de ağrılarım başladı başta yalancı sancı deyip önemsemedim geçer nasıl olsa dedim ama 1 saat geçti yok 3 saat geçti yok hala belli aralıklarla sancım gelmeye devam etti zorla uyumaya çalıştım. Sabah lavaboya gittiğimde nişanım geldi bende hemen doğum yapıcam diye bekliyorum 🤣 neyse öğlene kadar oyalandık kahvaltı yaptık hastaneye gittik eşimle. Muayene oldum açıklık 1 cm denildi ben daha fazla bekliyorum bide ☺️ Eve gönderdiler duş aldım yürüdüm geceye doğru ağrım artınca yine gittik muayene oldum 2 cm olmuş ben tabi hemen tüm umudumu kaybettim doğuramayacağım diye. Sabah gel dediler eve gönderdiler. Öğlene kadar bekledim yine hastaneye gittik 5 cm olmuş ve yatış yapılıp 3 de suni verildi suniden sonra zorlandım belimden girdi ağrılar birde nst ye bağlandıkca kendimden geçtim 😔 o kadar sancı çekiyorum ama nst de çıkmıyor ebeler inanmayacaktı neredeyse sancım olduğuna. Akşam 10 a kadar açılma anca 7 cm oldu artık halim kalmadı ama sonra çok şükür bir saat içinde doğumda buldum kendimi. 23.30 da ebe geldi doğru yönetirsen 00.00 da bebek kucağında olacak dedi çok şükür öyle de oldu söyledikleri herşeyi yaptım acı çeksem de ama kızım doğunca inanın herşeyi unuttum hayatımda böyle bir an yaşamadım yaşamamda sanırım 😍iç dış dikişlerim var. herkese hayırlı çook kolay doğumlar diliyorum öyle yada böyle birkaç gün sonra herşeyi unutuyorsunuz inanın 🥰