Acemiyiz Haftamız bitmek üzere açlığa gelemiyorum oruç tutuyormusunuz doktorunuz ne diyor bu konuyla ilgili birde folikasite devam mı 🤰
150403 Acemiyiz ben iki gün denedim iftardan sonra besin hiçbişey alamadım zaten 2. Günü de iftara bir saat kala kustum denemek istedim olmadı bebeğim şuan önemli Rabbim in emaneti
Acemiyiz Tatlisannedilekk Allah yardımcınız olsun inşallah çok kötü bi şey benimde devam ediyor ve acıkma çok ani bastırıyor ve saatlerce yememiş gibi
Tatlisannedilekk Acemiyiz amin cnm saol, aynen benimde öyle yemeyince elim ayağım titriyor hemen. Kazasını tutarız artık😉
iremgun Acemiyiz folik asiti 12.haftada bıraktırdı doktorum ve orucunda tutmamam gerektiğini söyledi (16 haftalığım). Zaten tutabilirsin desede tutamazdım maalesef çok sık yemek yemediği sürece sıkıntı oluyor.