Edamasal Kızlar 3yada 4haftalık hamileyim hergün başım ağrıyor yani böyle Çok rahatsız eden bir ağrı değil ama tepemde hep bi ağrı hissediyorum bunu yaşayan var mı?
Fulyag Edamasal Evet 7. Haftamda başladı Şu anda 11 haftalık hamileyim birkaç gündür rahatım ağrıma yok umarım da olmaz çok zorladığında parol içiyordum bir de kafeini birden kestiyseniz o da yapıyor kahve içince ya da bitter çikolata rahatlatıyor biraz da olsa 😊
Edamasal Fulyag evet günde 4 tane kahve içerdim şimdi içmiyorum ondan mı acaba🥺 başka hiçbir belirtim yok hamilelik adına ama bai ağrım çok fazla cevabınız için cok teşekürler🥰
Fulyag Edamasal Rica ederim ilk gebeliğimde çok baş ağrısı yaşıyordum sonra aklıma kafein geldi çünkü kafein yoksunluğu da ağrı yapabiliyor bir türk kahvesi 2 parça bitter çikolata sonrası ağrım geçmişti 😄 Birden kafeini kesmeyin sadece azaltın umarım işe yarar 😌