6 hafta boyunca kanamam oldu ve düşük önleyici kullanıyorum 2 gündür siyah renkte kanamam oldu geçen hafta kese görünmedi vajinal bakınca çok küçük oluşum başlamış dedi doktor şimdi 2 gün sonra doktora gidicem kesem görünür mü artk kalp atışı falan duyarmıyım 6 hafta boyunca doktorum olumsuz konuştu geçen haftada olumsuz konuştu o yüzden korkuyorum