Anne2727 çok normal değil mi sencede doğuma 1,5 ayın kalmış hemen hemen bence korkmana gerek yok🥰daha 32. Haftandasın ben 37 deyim ne yatabiliyorum ne dönebiliyorum ne kalkabiliyorum yuvarlanan böcekler varya onlar gibiyim😂tekmeleri artık cok can yakmaya basladı ama şükürler olsun🥰varlığına