Ben 33+4 günlük hamileyim. Tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım. Bebeğim 3 hafta önden gidiyor. Bu sebeple sezaryan olacak gibi. Son zamanlarda vajinada aşırı derecede baskı hissediyorum. Genital bölgemdeki kemiklerim ağrıyor. Bunlar normal mi?
Diyelim ki nişan gelmedi. Su gelmeden önce insanda herhangi bir değişiklik oluyor mu? Suyumuzun geleceğini önceden anlayabilir miyiz.