Kurumumuz kısmi çalışma ödeneğine başvurdu mayıs ayında yatıcak ama ben mayıs 10 da 32. Haftama giriyorum yani doğum iznine ayrılmam gerekcek ancak izne ayrıldıgım zaman bu çalışma ödeneğini muhtemelen alamıyacagım tam emin değilim böyle bir durumda olan var mı