Kızlar eşim asker düzenli bir hayatımız yok uzun bir süre de olmayacak… Şuan Doğudayım ve kirada oturuyorum bunlara rağmen yine de oğluma güzel bir oda yapacağım ilk bebeğim hevesliyim içimde kalsın istemiyorum. Güzel bir bebek odası takımı almayı düşünüyorum. Size sorum şu ki Anne yanına hangi yatağı yada beşiği almalıyım hangisi daha kullanışlıdır? Park beşik hariç…. Hiç sevmiyorum çünkü🤗